دانلود متن کامل پایان نامه ارشد | قسمت 19 – پایان نامه های کارشناسی ارشد
-
- Donald A. Downs. Pope Center Series on Higher Education. Academic Freedom. What it iswhat It Isn’t? ↑
-
- -۱ French Education code 952-2. ↑
-
- GRUNDGESETZ ↑
-
- VENIADOCEND ↑
-
- Statement of Principles on Academic Freedom and Tenure, the Association of American Colleges and Universities, ( 1940 ) ↑
-
- انصاری، باقر، سازگاروکارهای حقوقی حمایت از تولید علم، ص ۲۱-۲۲↑
-
-امامی،محمدواستوارسنگری،کوروش،حقوق اداری،جلد اول،نشرمیزان،چاپ ششم،پاییز۸۸
↑
-
- گرجی ازندریانی،علی اکبر،مبانی حقوق عمومی،تهران،نشرجنگل،چاپ دوم،۱۳۸۹ ↑
-
- ذاکر صالحی، غلامرضا(۱۳۸۸) بررسی ابعاد حقوقی و مدیریتی استقلال دانشگاهآموزشها در ایران (موضوع ماده ۴۹ قانون برنامه چهارم توسعه) و تدوین راهکارهای اجرایی تحقق آن، فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در اموزش عالی شماره۵۳ ↑
-
- گرجی،علی اکبر،دانشگاه پیروتادانشگاه پیشرو،شماره خبر۱۷۰۸۵۹،۲۸/۶/۱۳۹۲،سایت… ↑
-
- – تقی زاده، سید محمد، بررسی ابعاد ماده ۴۹ برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حسابدار، سال بیست و چهارم، شماره ۲۱۱، مهر ۱۳۸۸↑
-
- تقی زاده،سیدمحمد،پیشین ↑
-
- احمد داوری، فاطمه سبز علی و همکاران، بررسی بند «الف» ماده (۴۹) قانون برنامه چهارم توسعه، «فرصتها و چالشها»، دفتر مطالعات اجتماعی(گروه اموزش عالی) ۱۵/۶/۱۳۸۸ ↑
-
- -قانون برنامه چهارم توسعه کشوری،بند”الف”ماده(۴۹)↑
-
- تقی زاده، سید محمد، بررسی ابعاد ماده ۴۹ برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حسابدار، سال بیست و چهارم، شماره ۲۱۱، مهر ۱۳۸۸ ↑
-
- احمد داوری، فاطمه سبز علی و همکاران، بررسی بند «الف» ماده (۴۹) قانون برنامه چهارم توسعه، «فرصتها و چالشها»، دفتر مطالعات اجتماعی(گروه اموزش عالی) ۱۵/۶/۱۳۸۸ ↑
-
- – احمد داوری، فاطمه سبز علی و همکاران، بررسی بند «الف» ماده (۴۹) قانون برنامه چهارم توسعه، «فرصتها و چالشها»، دفتر مطالعات اجتماعی(گروه اموزش عالی) ۱۵/۶/۱۳۸۸ ↑
-
- Bistany, 2004,P4 ، ۱۳۸ ↑
-
- NEA,2004 ↑
-
- عزتی، میترا و ابوالقاسم نادری(۱۳۸۸)، تاثیر سازو کارهای تحصیص منابع مالی بر عملکرد آموزشی گروههای آموزش دانشگاهیف مطالعه موردی، دانشگاه تهران، فصلنامه پژوهشی و برنامه ریزی در آموزش عالی، شماره ۵۲) ↑
-
- مهرگان، محمد رضا و محمود دهقان نیری(۱۳۸۸)ف مدل راهبردی ارزیابی مؤسسات آموزش عالی، فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی ، شماره ۵۲، ص ۵۸ ↑
-
- – قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، لوح حق ↑
-
- – ربیعی، علی. نظریان، زهرا، عوامل مؤثر در سیاست گذاری آموزش عالی با رویکرد اصل ۴۴، فصلنامه راهبرد، سال بیستم، شماره ۶۱، زمستان ۱۹۳۰، صص ۲۴۷-۲۷۶ ↑
-
- – روشن، احمد رضا (۱۳۸۸)، خصوصیسازی آموزش عالی در ایران، معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی، تهران ↑
-
- فراستخواه، مقصود(۱۳۸۲)، مقایسه شش الگوی دانشگاهی و نظام آموزش عالی، تهران، مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی ↑
-
- روشن، احمد رضا (۱۳۸۸)، خصوصیسازی آموزش عالی در ایران، معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی، تهران ↑
-
-
- یونسکو (۲۰۰۹)، بیانیه کنفرانس جهانی اموزش عالی پویشهای جدید آموزش عالی و پژوهشی برای تغییر اجتماعی و توسعه، پارس ↑
-
-
- Narayana,2006 ↑
-
- Upereaftand,moore,1990 ↑
-
- تبصره ماده ۱۰ قانون اهداف ↑
-
- – روشن، احمد رضا (۱۳۸۸)، خصوصیسازی آموزش عالی در ایران، معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی، تهران ↑
-
- ۹۲/۳/۵-DEN-723738 روشن،احمدرضا،استقلال ملی یا استقلال سازمانی دانشگاه ها،منبع روزنامه دنیای اقتصاد شماره ۲۹۲۸،کد خبر ↑
-
- غفرانی،محمد باقر،مسائل ساختاری نظام اموزش عالی ایران و راه های برون رفت از ان در برنامه چهارم،مجلس وپژوهش،سال ۱۰،شماره ۴۱٫ ↑
-
- غفرانی، محمد باقرو طاییف حسین، پری دخت وحیدی، گزارش نهایی طرح، طرح نیاز سنجی نیروی انسانی متخصص، گزارش تلفیق شماره ۷، خرداد ۱۳۸۱ ↑
-
- مهدوی، محمد نقی و غفرانی ، محمد باقر، تجارب سیاستگذاری علم و فناوری در ۱۹ جهان، مجله هیافیت، شماره ۲۶، ۱۳۷۸ ↑
-
- فیروزکوهی، طیبه، جریانهای مختلف اموزش عالی ، طیبه فیروزکوهی، گزارش طرح پژوهشی، طرح نیاز سنجی نیروی انسانی متخصص، اسفند ۱۳۸۰ ↑