دانلود تحقیق-پروژه و پایان نامه | فروغ اندیشه (مجموعه مصاحبه ها و برنامه های دولت در زمان شهید باهنر)، – پایان نامه های کارشناسی ارشد
-
- – علی قائمی، ص ۱۴٫ ↑
-
- – همان، ۲۴٫ ↑
-
- – همان، ص ۲۲ و ۲۳٫ ↑
-
- – همان، ص ۹۱٫ ↑
-
- – محمد جواد باهنر، فروغ اندیشه (مجموعه مصاحبه ها و برنامه های دولت در زمان شهید باهنر)، چاپ اول، (تهران: چاپخانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خرداد ۱۳۶۲)، ص ۲۷۴٫ ↑
-
- – محمد جواد باهنر، الگوهای هنر مقاومت، چاپ دوم، (تهران: بنیاد شهید، ۱۳۶۱)، ص ۹۵٫ ↑
-
- – غلام حسین حیدری، ص ۲۳٫ ↑
-
- – همان، ص ۲۹، ۳۰، ۳۱، ↑
-
- – علی اکبر بابازاده، پیشین، ص ۵٫ ↑
-
- -www. Rasekhoon.net ↑
-
- -dissocial personality disorder. ↑
-
- ۲-هارولد ای کاپلان، اختلالات روانی و رفتاری دوران کودکی و نوجوانی، (مهدی صابری)، چاپ اول، (تهران: قلمستان هنر، بهار ۱۳۷۷،) ص ۷۷ ↑
-
- -dsm iv-ir. ↑
-
- – پریرخ دادستان، روانشناسی جنایی، چاپ اول، (تهران: سمت، بهار ۱۳۸۲)، ص ۱۵۰٫ ↑
-
- – تامس اولتمز و دیگران، مطالعات موردی در روانشناسی نابهنجاری، (جواد صالحی)، چاپ اول، (مشهد: معاونت فرهنگی آستان قدس رضوی، ۱۳۷۲)، ص ۲۳۸٫ ↑
-
- – Hesterical personality disorder. ↑
-
- – سعید حکمت، روان شناسی کیفری، چاپ اول، (تهران: گوتنبرگ، ۱۳۷۴)، ص ۷۲٫ ↑
-
- – فاطمه گلشنی، اختلال شخصیت، (تهران: نشر قطره، ۱۳۸۸)، ص ۴۰٫ ↑
-
- – هدایت الله ستوده، آسیب شناسی اجتماعی (جامعه شناسی انحرافات)، چاپ یازدهم، (تهران: انتشارات آوای نور، ۱۳۸۳)،
ص ۱۲۱٫ ↑
- – هدایت الله ستوده، آسیب شناسی اجتماعی (جامعه شناسی انحرافات)، چاپ یازدهم، (تهران: انتشارات آوای نور، ۱۳۸۳)،
-
- – فاطمه گلشنی، ص ۴۷٫ ↑
-
- – attention deficithy peractivity disorder. ↑
-
- – رنالد جی فریدمن و دیگران، رفتار با کودکان و نوجوانان دچار اختلال (نقص توجه – بیش فعال)، (جلال صدر السادات و محمد رضا محمدی)، چاپ اول، (تهران: اسپند هنر، بهار ۱۳۸۱)، ص ۱۲٫ ↑
-
- – فرح لطفی کاشانی و دیگران، روان شناسی مرضی، چاپ دوم، (تهران: انتشارات ارسباران، پاییز ۱۳۷۸)، ص ۱۳۶٫ ↑
-
- – شهلا فرقانی رئیسی، مشکلات رفتاری در کودکان و نوجوانان، چاپ اول، (تهران: مؤسسه فرهنگی منادی، تابستان ۱۳۸۰)،
ص ۹۵٫ ↑
- – شهلا فرقانی رئیسی، مشکلات رفتاری در کودکان و نوجوانان، چاپ اول، (تهران: مؤسسه فرهنگی منادی، تابستان ۱۳۸۰)،
-
- – فرح لطفی و دیگران، ص ۱۳۴٫ ↑
-
- – فرحناز شهروزی،” آموزه های تربیتی اسلام”، کیهان فرهنگی، ۲۴۵ (اسفند ۱۳۸۵): ص ۶۲٫ ↑
-
- – همان، ص ۶۳٫ ↑
-
- – جواد محدثی، آشنایی با اصول و عوامل تحکیم خانواده، چاپ هفتم، (قم: دفتر تبلیغات اسلامی، ۱۳۸۷)، ص ۷۷٫ ↑
-
- – حسن بن فضل طبرسی، مکارم الاخلاق، (ابراهیم میر باقری)، چاپ دوم، (تهران: انتشارات فراهانی، بهار ۱۳۶۵)، ص ۴۲۰٫ «احبوالصّبیان وارحَمُوهم». ↑
-
- – همان، ص ۴۲۱٫ «قَبِّلوا أولادَکم، فَإنّ لکم بکل قبلهٍ دَرجه فی الجنهِ…» ↑
-
- – حسین نوری، مستدرک الوسایل، (بیروت: مؤسسه آل البیت لاحیاء التراث، ۱۴۰۹ ق)، جلد ۱۵، ص ۱۷۰٫ «نَظَرُ الوالِدِ إلی وَلَدِهِ حُبّاً لَه عِبادَه». ↑
-
- – حسن بن فضل طبرسی، ص ۴۲۲٫ قَبلَه الوَلَدِ رحمهٌ « ↑
-
- – علی میرزا بیگی، نقش نیازهای روانی در بهداشت آموزش و پرورش، چاپ پنجم، (تهران: نشر اطلاعات، ۱۳۷۹)، ص ۱۷٫ ↑
-
- – غلامحسین کرمی، “محبت کلید برقراری روابط اجتماعی با دیگران“، ماهنامه اصلاح و تربیت، ۴۳ (مهر ۱۳۸۴): ص ۱۲٫ ↑
-
- -عافیه موسوی، بزهکاری اطفال و نوجوانان ۱ و ۲، چاپ اول، (تهران: مجد، ۱۳۹۰)، ص ۶۲٫ ↑
-
- – علی قائمی، سازندگی و تربیت دختران، چاپ هفتم، (تهران: اولیا و مربیان، بهار ۱۳۸۴)، ص ۹۸٫ ↑
-
- – جان بالبی، روان شناسی کودک، حسین شقفیان، چاپ اول، (تهران: عارف، ۱۳۵۹)، ص ۳۹٫ ↑
-
- – همان، ص ۲۰ و ۲۵٫ ↑
-
- – رضا پور حسین،” نیاز به محبت”، پیوند، ۱۶۹ (آبان ماه ۱۳۷۲): ص ۶۶٫ ↑
-
- – علی میرزا بیگی، ص ۲۷٫ ↑
-
- – داور شیخاوندی، جامعه شناسی انحرافات و مسائل جامعتی ایران، چاپ، (تهران: نشر قطره، ۱۳۸۴)، ص ۳۲۳٫ ↑
-
- – علی نقی فقیهی، جوان و آرامش روان، چاپ اول، (قم: انتشارات حوزه و دانشگاه، زمستان ۱۳۸۲)، ص ۸۰٫ ↑
-
- – همان، ص ۸۱٫ ↑
-
- -علی حسینی زاده، سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت، چاپ اول، (قم: پژوهشکده حوزه و دانشگاه، ۱۳۸۰)، جلد اول، ص ۹۱٫ ↑
-
- – داود حسینی، روابط سالم در خانواده، چاپ پنجم، (قم: دفتر تبلیغات اسلامی، ۱۳۸۷)، ص ۹۷٫ ↑
-
- – علی میرزا بیگی، ص ۳۰٫ ↑
-
- – اسماعیل بیابانگرد، روش های افزایش عزت نفس در کودکان و نوجوانان، چاپ دوم، (تهران: انجمن اولیا و مربیان، ۱۳۷۲)، ص ۲۵٫ ↑
-
- -، سور ه اسرا، آیه ۷۰٫ ↑
-
- – سوره حجرات، آیه ۱۱٫«ولا تنابزوا بالالقاب» ↑
-
- – همان. «لا یسخر قومٌ مِن قوم» ↑
-
- – محمد دشتی، نهج البلاغه، چاپ دوم، (قم: مؤسسه فرهنگی و تحقیقاتی امیرالمومنین،۱۳۸۴)، ص. «حق الوَلَدِ علی الوالد أن یحسِّن اُسمَهُ …» ↑
-
- – عبد الواحد آمدی، غررالحکم و دررالکلم (مجموعه کلمات قصار حضرت علی ع)، (محمد علی انصاری)، (قم: سازمان چاپ و صحافی دارالکتاب)، جلد دوم، ص ۷۱۲، حدیث ۱۴۲۵٫« من هانت علیه نفسه فلا ترج خیره» ↑
-
- – علی شعبه الحرانی، تحف العقول آل رسول، (علی اکبر غفاری)، الطبعه الثانیه، (تهران: مؤسسه النشر الاسلامی، ۱۴۰۴ ق-۱۳۶۳ ش)، ص ۵۱۲٫» من هانت علیه نفسه فلا تامن شره « ↑
-
- – محمد باقر مجلسی، بحارالانوار، الثالثه، (بیروت – لبنان: داراحیاء التراث العربی، ۱۴۰۳ ه)، جلد ۷۰، ص ۲۲۵٫ » ما من رَجُلِ تکبر او تَجَّبر الا لذلَّه یَجدُ ها فی نَفسهِ ↑
-
- – علی میرزا بیگی، پیشین، ص ۳۴٫ ↑
-
- – علی تاج دینی،” احساس حقارت و تضعیف شخصیت “، رشد معلم، ۵۷ (خرداد ۱۳۶۸): ص ۶۷٫ ↑
-
- – لیلا ذبیحی، “رابطه بین عزت نفس و ارتکاب جرم در بین افراد زندانی و غیر زندانی “، اصلاح وتربیت، ۹۵ (فروردین ۱۳۸۹): ص ۴۰٫ ↑
-
- – حسن عمید، فرهنگ عمید، چاپ اول ، (تهران: انتشارات امیر کبیر،۱۳۶۳)، جلد دوم ، ص۹۴۱٫ ↑
-
- – ابوالقاسم ولی زاده،” نشانه شناسی حسادت با تکیه بر منابع اسلامی”، معرفت، سال بیست و یکم، ۱۷۴ (خرداد ۱۳۹۱):
ص ۷۶٫ ↑
- – ابوالقاسم ولی زاده،” نشانه شناسی حسادت با تکیه بر منابع اسلامی”، معرفت، سال بیست و یکم، ۱۷۴ (خرداد ۱۳۹۱):
-
- – سوره مائده، آیه ۳۰٫ «فَطَوّعَت لَه نَفسُه قَتلَ أخیهِ فَقَتَلَه فَاَصبَحَ مِنَ الخسِرین» ↑
-
- – سوره یوسف، آیه ۸٫«اُقتُلوا یوسُفَ اَوِاطرَحوهُ اَرضَاً یَخلُ لَکم وَجهُ اَبیکُم وَتَکونوا مِن بعدِه قَوماً صالِحین» ↑
-
- – سوره فلق آیه ۵٫ «ومَن شَرّه حاسِدٍ اِذا حَسَد» ↑