- Spalter, M. (1996), «Maintaining A Customer Focus in an InteractiveAge?», From Book: Interactive Marketing: The Future Present,Edited by Forrest, E. and Miserrski, R
- Swaminathan, V., Lepkowska-White, E. and Rao, B. P. (1999). Browsers or buyers in cyberspace? An investigation of factors influencing electronic exchange. Journal of Computer-Mediated Communication, 5(2).
- Swinyard, W.R., & Smith, S. M. (2003). Why people (don’t) shop online: A lifestyle study of the Internet consumer. Psychology & Marketing, 20, 576 -597.
- Tonita,perea,Monsuwe,Benedict,G.c,Dellaert, Ko de Ruyter,(2004),”What drives consumers to shop online?A literature review,International journal of service Industry Management,Vol.15,No 1.102-121.
- Trueman, M. Eid, R. (2002).” The internet: New international marketingissue”. management research news,25(12),pp.54-67
- Venkatesh, V. (2000). Determinants of perceived ease of use: Integrating control, intrinsic motivation, and emotion into the technology acceptance model. Information Systems Research, 11(4), 342-365.
- Venktash, A., “Cybermarketscapes and consumer Freedoms and Identities” European, journal of marketing, 32 (7/8) (1998).
- Vijayasarathy, L. R. (2004). Predicting consumer intentions to use on-line shopping: The case for an augmented technology acceptance model. Information & Management, 41, 747-762.
- Wu, S. I. (2003). The relationship between consumer characteristics and attitude toward online shopping. Marketing Intelligence Planning, 21(1), 37-44.
- Yoon, M. (2007). “An experimental study of consumer’s attitudes toward the Web: Cross-cultural analysis of cultural values and online consumer behavior”. A dissertation
- submitted to the graduate school of the University of Missouri-Columbia in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Master of Science.
پیوست
پیوست
دانشگاه علامه طباطبایی
با سلام و احترام
پاسخگوی گرامی؛ پرسشنامه ای که در پیش روی شماست؛ مربوط به تحقیقی است که در دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی در مقطع کارشناسی ارشد انجام می شود. هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل تعیین کننده رفتار خرید مشتریان در بازاریابی اینترنتی است. از آنجا که نظرات جنابعالی برای تحقق اهداف این تحقیق بسیار ارزشمند و مهم است دقت نظر شما موجب تشکر و امتنان خواهد بود. خاطر نشان می شود که نظرات جنابعالی کاملاً محرمانه و فقط در راستای اهداف این پژوهش قابل استفاده خواهد بود.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
پیشاپیش از بذل توجه شما و از اینکه حوصله به خرج می دهید و به سؤالات پرسشنامه با دقت پاسخ می دهید کمال تشکر را دارم.
با تشکر- جواد رمضانیان
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبایی
- جنسیت: مرد زن
- وضعیت تاهل: متاهل مجرد
- میزان تحصیلات: کارشناسی ارشد دکتری
- رشته تحصیلی:
خواهشمند است نظرات خود را در مورد عبارات ذیل مشخص نمایید.